Šta je “White Hat SEO”?
Šta je “White Hat SEO”?
U SEO (optimizacija sajta za pretraživače) terminologiji, izraz White hat SEO se odnosi na korišćenje strategija, tehnika i taktika optimizacije sajta koje se fokusiraju na potencijalne posetioce a ne na pretraživače, i u potpunosti slede politiku i pravila koje ti pretraživači propisuju.
Na primer, web sajt koji je dobro optimizovan za pretraživače, ali se fokusira na kvalitetan sadržaj za posetioce i organsko rangiranje od strane pretraživača, smatra se da je optimizovan White hat tehnikom. Organsko rangiranje, odnosno organska pretraga, podrazumeva rezulate pretrage koje dobijete prilikom unosa termina za pretragu u pretraživač, a ne reklame i plaćene rezultate pretrage.
Neki primeri White hat tehnika podrazumevaju:
- korišćenje ključnih reči u sadržaju strana
- analizu ključnih reči
- povratne linkove (backlinking)
- građenje mreže linkova (link building)
- pisanje kvalitetnih tekstova koji će privući posetioce
- optimizovanje naslova strana i URL – ova
- povezivanje sa socijalnim mrežama
- postavljanje video sadržaja
Naravno, ima ih još mnogo, o čemu možete više saznati kod nas na sastancima, ukoliko odlučite da nama poverite SEO optimizaciju Vašeg web sajta. Neki SEO eksperti tvrde da ima preko 200 relevantih faktora koji utiču na dobru poziciju sajta na pretraživačima, dok se drugi ne slažu sa tim i tvrde da su tih 200 parametara samo mit. Najverovatnije, istina je negde između, ali je činjenica da je broj faktora veoma veliki.
White Hat SEO se najčešće koristi kao dugoročna investicija u sajt. Takođe se naziva i Etički SEO.
White Hat SEO u potpunoj je suprotnosti sa tehnikom Black Hat SEO.
latest video
news via inbox
Ne propusti najnovije vesti, svakog dana na tvoju e-mail adresu